cnnezer Karnım sürekli sertleşiyor herhangi bir belirti yok ama sürekli toplanıyor üst tarafta neden sizce
Fidan3594 cnnezer bizimde öyle oluyor kasılma oluyormuş magnezyum verdi doktor. Erken doğumu tetikler mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Zeynepcoskun Kızlar erken doğumu tetikliyor hastaneye yatmıştım erken sancılar yüzünden sert olmaması gerekiyor karnın dedi doktorum
Aslannn cnnezer on gün öncesine kadar benim de öyleydi doktorum bebek kanala yerleşiyor artık demisdi..su anda37+4deyim bekliyorum.ara ara devam edio sertleşme kasılma toplanma
kbracbc Bende 34+4 haftalığım karnım çok sert ve sancım oluyor regli olacakmışım gibi sanki iğne batırıyorlar sağ tarafa çok yükleniyor nefes almaktada zorluk çekiyorum 😞
dilekcy1644 cnnezer bizde 31 olduk ve sürekli yukarda serteşiyor toplanıyor ve içeriye acı veriyor geriliyor ve 1 haftadıe var nst çekildi ultrasonda bakıldı bişey olsa söylerlerdi ama bişey denmedi peki e bune şimdi onu anlamıyorum
Haticerkan cnnezer normaldir canım o donemde bide senin vucut yapinlada ilgilidir bende 37 deyim ama bende hiç belirti yok
Haticerkan cnnezer sadece bi yerde toplandığı icn olabilir ınsalalh sağ sağlim kucağına alirsin canım hayırlısıyla