Ehnr Ozge_g folibol kullanıyorum ben diğerleri daha pahalıydı ne farkı var diye içeriklerine baktım pazarlama taktiği başka bişey değil boşuna paralanizi yemeyin devletin verdiğini alın.bu arada ben de hemsireyimq
Ozge_g Ehnr bende onu kullanıyorum hamile kalmadan öncr başlamıştım, ama bir videoda denk geldim hamile kaldıktan sonra mg arttırılıyor diye geçiyordu ondan meraklandım
Ehnr Ozge_g yok canım ekstrem bir durumun yoksa o pahalı ilaçları alıp boşu boşuna para verme bebeğin için biriktir ilaç içeriklerine bak inanmazsan hepsi aynı yok içine d vitamini varmış eser miktarda bilmem ne yalan dolan pazarlama stratejileri hep bunlar