Benim de ikinci kızım (2014) Normal doğum sütüm de geldiği halde yüksek çıktı sarılığı öyle ki 24 😔bir gece doğum yaptığım hastanede fototerapi gördük ertesi gün taburcu olduk gün gün düşmeye başladı sarılığımız Çok şükür şimdi seneye ilkokul 1 e başlayacak 🥰