Melis27000 cook geçmiş olsun . Ama 18 olduğunda yatırirlar genelde ki her doğan bebekte olabiliyo bu durum. Işığın altında uyut, gündüzleri perdeyi aç önünde uyut,sürekli emzir . Ama üzme kendini her bebekte oluyo . Yatış yapsalar bile en fazla 2 gün yatırirlar 🌹 Umarım geçer 🤲