Gonulkul Bende fitil olarak kullanıyorum bi riskim yok çok şükür ama ikizlere hamile olduğum için her ihtimale karşı kullan dedi doktor. Fitil olarak kullanan arkadaşlar fitili attıktan baya sonra sizdende akıntı gibi geri geliyo mu
Secils Bende 14 haftaligim iğne vurulmaya ve fitil kullanmaya devam edeceğim doktor doğuma kadar kullanmami söyledi, birde serklaj yapacak arkadaslar sizde varmı bu durum
DamlaNur29 sehergunduz 2 bucuk ay olck kullanıyrm 3.aya kdr devam dediler ama iğnesini kullanıyrm ben hap degıl
Tatlisannedilekk sehergunduz Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebişlerimizi kazasız belasız🙏🏻