ebrubrcn Fatma-cnr06 dikkat edicem canım bugünden itibaren sarimsak tüketmeye başladım bakalım inşallah düzene girer çok teşekkür ederim tavsiyen için😌
CeylanAsena Toprakkkmilaaa20 ben 25*4 üm 1 haftafır hep 14 tansiyonum doktor pek umursamadı 15i görürsen gel dedi normalde hep 11 benim
Toprakkkmilaaa20 CeylanAsena takip et mutlaka ya tansiyon önemli yükselmemesi gerekiyormuş benm de o haftalar da başladı ve alfamede başlattı hemen doktorum
simsekkiz8 Toprakkkmilaaa20 aynii durum yani sebebide belli degilki bende 31+1 haftaligim ve cok terginim😕