Toprakkkmilaaa20 Kızlar tansiyonu yükselen var mı yaa 32+5 günlüğüm sürekli tansiyonum yüksek çok korkuyorum bebeğime birşey olucak diye alfamet ilaç başlattı doktorum ama yine çıkıyor yani var mı yaşayan 🤦♀️
Snmdnz Toprakkkmilaaa20 benimde dusuyordu canm ama yukselme yok ustte kalsin diye yaziyorum insaallah soruzsuz gerceklesir dogumun🙏
Angello Toprakkkmilaaa20 28+2haftaligim 12-14 haftalikken fln basladi tansiyonum yukselmeye dikkat ettm bi sure sonra doktorum alfamed verdi tandiyonum yukselince ondan aliyorum yalniz degilsin yani surekli tansiyon takibi yapiyorum
Selalee22 Toprakkkmilaaa20 benim yukseliyordu ikinci gebeligimde 16 10 oluyodu 17 11 zor gercekten hep burnum kanardi alfamed kullanmama ragmen dusmuyodu zor gecirdim bende bebegim zayif ve geride kaldi ama bisey olmadi onada banada normal dogum yaptim simdi 3. Gebeligim bu aradan 8 yil gecti 34+6 hamileyim tansiyonum iyi cokmu stress yaşıyorsun üzülüyor musun yada cunku bunlar birinci sebep
Fatma-cnr06 Toprakkkmilaaa20 Ben 16 haftalıgım benmde yukselıyor. Sızın en son kaca kac oldu bılıyormusunuz
Fatma-cnr06 Toprakkkmilaaa20 benımde. Dıkkat etmedıgımde 13 14 oluyor. Ama 2 gune bır yada hergun sarımsaklı yıycekler tuket ben osekılde. Atlatıyorum hastanede yuksek cıkıyor ewdeyken olctugumde. Dusuk cıkıyor. Oyızden ılac vs kullanmıyorum. Ama sarmsaklı yıycekler tukettıgımde 12 nın uzerıne cıkmıyor dene ıstersen bı
Toprakkkmilaaa20 Selalee22 inşallah bende sağ salim kucağıma alırım aslında yapmıyorum iş yerim strestliydi ondan da ayrıldım artık izne evdeyim ama anlamadım gitti
Selalee22 Toprakkkmilaaa20 bol bol yeşillik limonlu soguk su eger yiyebiliyosan sarmsakli yemekler bol sarımsaklı 0 stress kafana cok takma tansiyonu ölç düzenli ama takma yukseldimi diye düşünme az kalmis zaten 4 haftayi kazasz belasz atlat gerisi kolay inşallah hepimiz sagsalim evlatlarimizi kucaklarimiza aliriz 🤲
ebrubrcn Bende 14 haftaligim benimde tansiyonum biraz yüksek Mart 10 unda tekrar bakacak dokdorum ilaç tedavisi uygulacaz dedi bnde çok tedirginim sürekli aklımda tansiyon stres yapiyorum korkuyorum bişey olacaj die inşallah düzene girer tansiyonumuz🙁
Fatma-cnr06 ebrubrcn Canım once aklından cıkar tansıyonu dusundukce stres yaptıkca dahada yukselıyor emın ol ve sarımsak ye bol bol. Emın ol benmkı sarımsaklı yıycekler sayesınde duzene gırdı sende dene ve aklından cıkar yemene dıkaket et
ebrubrcn Fatma-cnr06 dikkat edicem canım bugünden itibaren sarimsak tüketmeye başladım bakalım inşallah düzene girer çok teşekkür ederim tavsiyen için😌