Eebbrruu Arya92 kus burnu cilek bal fln yemek istiyorum gözüm vlla. Bos tahilli.ekmeği alıp yiyorum bos bos npiyim. Acikmaktan sogudum vlla 😕😠😠
Byzaa Eebbrruu bende yememeğe çalışıyorum ama onu yiyince cocukda kımıldadığı için eşim sağolsun onu hissetmek için yüklenip geliyo malesef 😐😐
Rumeysa_f Mutlaka yaptir bende once yaptirmiycaktim sonra 50 gram yaptirdim ailemd eolmadigi halde seker cikti bastan onlem.alirsin icirdikleri seyd eoyle berbat bisey degil gazoz gibi
Mrvcvn Byzaa ben yaptırdım ve şeker çıktı şimdi dikkat ediyorum bence yapılmalı ve ben bebeğe bı zarar verdiğini düşünmüyorum