Byzaa 27 yada 28 haftada yaptırın yada hiç yaptırmayın ben yaptırdım 26 haftada şekerim çıkmadı 37 haftada şekerim çıktı doktora dedim mi madem son hafta bile çıkıyor şeker yükleme neden yapılıyor 28 haftadan sonra çıkabiliyor dedi doktor o zaman neden erken yapılıyor dedim son haftalarda bebeğim büyük oldu hızlı kilo aldı meğer şekerim çıkmış bence en gereksiz şey açlık tokluk şekerine bakıp zaten şekerinizin olup olmadığını anlıyorlar bunu yaşadım gördüm eğerki riski değilseniz yaptırmayın ..