Minikkusum_ deros- bende 19 haftada hafif hafif hissetmiştim şimdi biraz daha iyi hissediyorum daha erken cnm ☺☺
deros- Deletedmom137 arkadaslar tekme atıyor diyen bile var şaşırdım bir benmi hissetmiyorum dedim acaba
TugceDmrc Deletedmom137 bişey sorucam böyle karnımın içinde çekilme gibi bişey hissediyorum bide böyle seğirme titreme gibi bunları bebişim mi yapıyor acaba 🙈
Kubra67 Deletedmom137 ben 17 haftamda hissetdim acabahareketimiydi yoksa ben piskolojik olarakmi oyle dusundum suphedeyim acaba hareketini hisede bilirmiyz 17 haftada kız cinsiyetimiz
Damlaustglu Normal canm ben 21. Haftada hissettim ilk 24 haftaya kadar hissetmemen normal doktorlar öyle diyor.
Damlaustglu Bagırsak hareketlerini bebek hareketi sanan çok var canm burda 14. Haftada hissettim yazıyordu biri doktoruma sordum imkansız o haftada dedi çünkü çok küçük oluyorlar.
senathesena Damlaustglu ya evet ben de öyle sanıyordum ama ultrasonda bakarken baktım bebek kıpır kıpır ama hiç bişey hissetmiyorum çünkü küçücük 😁 demek ki dedim bebek değil o. Şimdi minik minik kaptırıyor çok şükür 🙏
_2prensesannesi_ Ben 16 ci haftadan beri hissediyorum suan 19 haftalik ama ikinci gebeliğim o yuzden sanirim ikincide erken hissedilirmis cunku ilk kizimda 20 den sonra hissetmiştim gayet normal.yani