Bhrmsv Elif te çok güzel ama benim ismim bahar ve ismimle çok barışık bir hayat geçirdim ☺Çok kişide yoktu ve hep olumlu hissettirdi bana kendimi ismim ☺ Hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah☺
Bnarinn Elif ismi bilindiginin aksine çok ağır bi isimdir. Elif kavuşmayandır bunu çok iyi araştırın derim üzmek istemem sizi ama cevremde kaç elif varsa hepsinde bir sorun var.
Elif1147 Bnarinn hahaha şok oldum şuan ne alakası var? İsmi elif olanlarda sorun mu oluyor çok güldüm
ikizannesiFilizkaradogan Bnarinn daha önceden çok duydum ama isimdendenmi kaynaklaniyor bilmiyorum ama 😯🙎
DamlaNazBay ikizannesiFilizkaradogan hangi ayda doğacak şimdi tam bahar başlangıcı 4 5 6 ci aylar bahar çok yakışır benimde aklıma sonradan geldi 5. Ayda doğacak inşallah kızım ilk aklıma gelseydi bahar naz koyardım
ikizannesiFilizkaradogan DamlaNazBay nisanda doğacak canım 4.ayda yani bende o yüzden tercih ediyorum ama Elif isminide çok seviyorum
Bnarinn Elif1147 ne mutlu seni güldürebileiysem. Senin ismin elif diye sende bir sorun yoktur. Ben kendi etrafımda olanlardannbahsettim fark ettin mi ??? Etmediysen teşekkür ederim.
ikizannesiFilizkaradogan Elif1147 sorun derken kişilik olarak dememiştir hayatları sıkıntılı geçiyor manasında demiştir arkadaşımız ben öyle algıladım
DamlaNazBay ikizannesiFilizkaradogan bence bahar çok yakışır elif ağır bir isim ve çok fazla var tabi karar senin ve eşinin 😊