Senakarabey Nese_krc ben onları yedikten sonra gittiğimde 1,5 kilo almış görünüyordum. Nerdeyse yarım kiloyu bebeğin aldığını düşününce çok değil sanki 🙏🏻😅
Papatyabeyazi Nesquik tozları var ya süte karıştırılıp içilen onun da kilo aldırdığını okumuştum burada
rabnaz6822 Papatyabeyazi ben inanmıyorum ya 😅içinde bin tane katkı maddesi olan tozun bebege ne yararı olabilir ki💁🏻♀️Ben doktoruma sordum kesinlikle içme ve içinde çok katkı maddesi var onun yerine ballı ,pekmezli süt iç dedi 🤷♀️
Dudubicerr Yenianne65 faydali degil mi arkadasim ben bebege faydasi var kilo aliminda diye her sabah 1 haslanmis yumurta ve patates yiyorum hep