Neriman4413 Merhaba ben de 28+3 üm. Hazirliklar basladi , kiyafetleri, kisisel bakim esyalari, emzik ultra air, islak mendil yenidogan stokladim , biberon ,bez stok yapmadım. Refku yatagi, valiz acma yatagi emzirme yastigi aldim; ilk odamda kullanacagim besik ve puset kuzenimden gelecek. Banyo esyalarini almadim, araba ve odasini yapma maddiyatimiz olursa o kaldi. Buyukler kaldi yani. 😊 en son 23+5 670 gramdi ; bu cumartesi doktora gidecegim cok merak ediyorum🙏 ben de 3, 5 kilo almistim bir hafta oncesine kadar simdi bilmiyorum 🤗 Ayrica Camlica Medipol Sedef e gidiyorum hala tereeddutluyum ama😏