Neriman4413 Programa göre 14 Mayıs ama 2. Gebeliğim sezaryen olacağım mayısın ilk haftası olur gibime geliyor kızımla aralarında 19 ay olacak kişisel bakım ürünlerini hastane cıkısı bornoz takımı kıyafetler biberon vs herşey Tmam bi kaç parça annemlerle alacam eşimlede bez stoğu yaptıkmı bişey kalmadı en büyük sorun kızıma oda yapacaz o kaldı nasıl alıştıracaz dur bakalım 😊 ama başlayın ağrılar kasılmalar fırsat vermez heleki ilkse birton eksik masraf bi uçtan başlayın kıyafetler tüm mağazalara sordum yeni sezon nisan başı gelirmiş onu nisana saklayın