Asu22 doğrusu ben 27. Günde yaptırdım beta HCG testini 24 çıkmıştı 2gün sonra tekrarla dedi doktorum 2 katı olmuştu ve kesin olarak rahim içi bir gebelik demişti. Sizde öyle yapın bende adet gecikmesini bekleyemezseniz 2 gün kala yaptırın 🙈 Rabbim inşallah nasip eder 🥰