Glsm3553
small gıyıyordum yıne small aldım. Kesımlerı genıs oldugu ıcın hamıle kalmadan oncekı bedende almak evet dogru. Yanı asırı kılo almadıysanız eger. Ben 1 alt ust bırde gecelık aldım kanama cok oluyor kirlenebılır 2 tane olmasında fayda var bıde alt ust takım rahat ettırmezse gecelıgı gıyerım dıye gecelık aldım