Ya bende baktım onlara ama aşırı ince geldiler bana. Ben bohçamda iki takım alt üst pijama takımım vardı önden açılıyor üstü. Onları koyayım diyorum. Birde de facto da normal evde giymelik gibi penye kumaştan elbiseler var onlardan alsam bir adet diyorum sabahlık şartmı acaba ille lazım oluyor mu ?