15+5 iz bir hafta önce o pıt pıtları hissettim ve konduramadım günde bir iki kere. Ama şimdi sürekli pıt pıt hissediyorum bunun gaz felan olma ihtimali var mı? Gittikçe daha belirgin oluyor yavaş yavaş 😊 doktora gittim 150 gram 12 cm dedi bir de erkekmiş. Erkek bebek daha güçlü erken hissettirirmiş. sonra ölçtüm baktım hissetmem gayet normal geldi zayıfım da :)) bilemedim ama inşallah tekmelerini hissederim de heh işte bu derim :))