Nursen977 Ikili taramayı 18 şubat'ta yaptırdım ama sonuçlar 15 güne çıkar dedi bana. Bir de devlet yasak mı getirmiş ne, cinsiyet söylemiyorlarmış 16. haftaya kadar. Yani bu hastanede böyle diyor çoğu anne. Bazısı kız olunca kürtaja gidiyormuş. Vallahi kızım olsa öper başıma koyarım ama bu kadar harekete, ağrıya bakarak acaba erkek mi diye çok düşünüyorum. 😂