Saadett03 Mrymylmz vlla kuzum bnde bilemedim.bn normalde Artvin'de kalıyorum ailemin yanına Denizliye geldim burda gttim özele oda farklı bı folik asit verdi her biri ayrı birşey veriyo
Bsrlmnemr Mrymylmz 10+4 iken gittim doktorum 12+4 olduğum zaman çağırdı o zamana kadar ilaçlar biterse al dedi çok önemli folik asite devam dedi canım. Ben doktoruma da çok güveniyorum çok kıdemli bir doktor