bu gün kontrolüm vardı doktor bebeğimin suyunun karın çevresinin baş ölçümünün hepsinin çok iyi olduğunu söyledi kilosu 1772 gr boyu 42 cm dedi sizce iyimi bana biraz zayıf gibi geldi ama doktorum haftasına göre gelişiminin çok iyi olduğu söyledi sizlerde durumlar ne ayrıca 34 haftada gel nst ye giriceksin dedi biraz erken değilmi sizcede 😕😕