Ozgelin Asumrl yemeğe başlar başlamaz 1 saat tutuyorsunuz...çoğu kişi yemek bittkten sonra bir saat tutuyor yanlış..yemeğe başladığın an 1 saatin başlamış oluyor..
mrvygrtc Ozgelin ben yemeğe başladıktan 2 saat sonra yapıyordum açlık tokluk için kan tahlilinde doktor 2 saat demişti bende öyle yaptım
Ozgelin mrvygrtc 2 saat çok fazla zaten o arada hareket ederseniz düşmüş olur..ama yine de doktorunuz bilir tabi..benim diyabet hemşirem o şwkilde öğretti gösterdi..