Hndn1234 535285 ben her gün içiyorum. Zararı yok aksine faydalı. Doktorum da önerdi sade maden suyu içmemi.
Busra1997 535285 günde 1 adet sade soda içmelisin mineral ve magnezyum zengini olduğu için doktorlar mutlaka gunde 1 şişe içmeyi tavsiye ediyoe
Ebru-isil Hayır zararlı değil hatta magnezyum açısından doktorlar da öneriyor.Ama sadece almadan önce tuz oranına bak iyot falan.Az olandan almaya çalış.
nursenakaynak01 Ebru-isil sorun olmuyor benim esim bu hafta calisiyordu saglik ocagini aradim haftaua olsam sorun olur mu diyr hayir ded@dedi
535285 Sengul00 Hndn1234 Busra1997 Snmdnz duygusm Bende alıp icicem hemen hepinizden çok tşk ederim 💙💙💙hep bebeklerin kilosu nasıl
Busra1997 535285 kilosuna yardımcı oluyormu bilmiyorum ama 2 hafta ilerden gidiyor maşallah ama bunum günde 1 bardai süt ve 1 kase yoğurttan dolayı olduğunu düşünüyorum 🥰
Sinem67 535285 Bn zararlı diye biliyordum değilmiş doktorum günde bir tane mutlaka iç dedi. Magnezyum için cok gerekliymiş. Ayriyeten magnezyuma kullnyrm kasılma agrı olmaması için verdi kasıklarımda agrı oluyrdu ptrup kalkarken gecti
Leyla508 535285 evet hem bebege kilo aldırıyor hemde karın kasık agrılarına iyi geliyor vücuttaki magnezyum sevıyesını ayarlıyor
Akdenizbebisi 535285 tam tersi çok yararlı ben hamileliğimde soda içmeyi çok sevdim bazen 2. Yi içiyorum dayanamayıp 😅
Aslannn 535285 kilo açısından diil ama magnezyum açısından çok iyi geliyor doktorum günde iki tane icmemi soylemisdi
Yeliz1905 Busra1997 ya ben içemiyorum sut ama yınr ıkı gunde bir içmeye özen gosterıyorum ama gerci bebiş ayıyla orantılı gıdıyodu enson.