Melekkkk DamlaatanPardn bende bekliyorum zaten olumsuz sözler duymamak için hayırlısı bakalım inşallh annesiyledir yawrum 😍
sare55 Melekkkk melekcim canim. saglik ocagi yakin degilmi kan versen. zaten hamileysen saglik ocagina kayit actirip sureci takip ettirmen gerekcek. ilk orayla basla bence. bir hafta bekleme. ben oyle yapmistim.
Melekkkk deletedmom592 inşallah vallah bende yapınca iki çizgi görünce çok sewindim bakalım artık annesiylemi 😍
Frida Melekkkk çok iyi anlıyorum sizi, geçtiğimiz Temmuz ayında ben de 5 aylık kayıp yaşadım Aralık ayında doğum olacaktı... Aralık'ta tekrar hamile kaldım sürpriz oldu resmen şimdi 4 aylık oluyorum. Umarım sağlıcakla kavuşursunuz. 😍
Melekkkk İnşllah umarım sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız o mutluluğu yasarız biz anneler o kokuyu o hissi tadarz 😍
deletedmom592 Melekkkk insallah seninledir de sag salim kucagina almakta nasip olur canim dogum hikayelerinide okuruz burda insallah rabbim yasadigin acinin yerini bu kez doldurur ❤❤❤
Melekkkk deletedmom592 amin inşallah canım birdaha o acıyı yaşatmaz bize gercekten çok zor bir tarif ❤😍
OzlEmrah Melekkkk Sence hamilemisin ? 😂 Bence hamilesin iki çizgi çıkmış bu hamilelik demek😂 Sağlıkla kucağına almayı rabbim nasip etsin 🤗😊
Melekkkk OzlEmrah vallah ben d öyle hissediyom şişme göbek altında göğüslerde hassasıyet ben 6gün oldu adet görmedim testte iki çizgi görünce çok sewindim darısı tüm isteyenlere 😍
zlemAcar Melekkkk hamişsin canım 🤗🤗🤗 ben erken gebelik testi yapıp öğrendim. Adet olmadan 6 gün. Önce yapmıştım.
Melekkkk zlemAcar bende 3.günümde yaptım iki çizgi ile karşilaştım bilmem artık hayırlısı süpriz oldu ben ve eşime çok istiyoduk ve ummadığmız anda geldi yawrum inş benimledir
DidemYldrm Melekkkk ben adetime 4 gün kala yapmıştım silikti kan testi verdim hemen şu 21 haftamız doldu 22 e girdik çok şükür 🙏🙏🤰🏻
Melekkkk Darısı başıma bende 3gün geçince yaptım iki çizgi anında geldi haftam dolsunlar öyle yapım kan testi
Aysehatun Melekkkk hamilesin canım benim tebrik ederim şimdiden 😇 bende adetim bir gün gecikmesiyle evde idrar testi ile öğrenmiştim
Aysenurtsr Buna biz karar veremeyiz ki 🤗 Doktora gidip gorunmeniz kan testi vermeniz en dogru karar olacaktir. Kesin hamilesiniz evet demek cok yanlis bisey burda.
Melekkkk Aysenurtsr çoğu kişi ewde yapıp hastnde kan vererek aynı sonucu alıyor benim normalde bukadar geçmezdi gecende yapmıstım cünkü tek çizgi olunca yoktu buay geçince yaptım ve iki çizgi artık bakalım hayırlı cevabı doktorumdan Alcam
Melekkkk Teşekkür ederim inşllah acaba şimdi nasıl kaç haftalık okadar çok merak ediyorumki bekliyorum hastane günümü