Melekkkk Arkadaşlar regilimin üzerinden 3gün geçti evde sabah aç karnına idrar testi yaptım ve iki çizgi göründü hemen sizce hamişmiyim
deletedmom592 Melekkkk evet canim hamile olmasan cikmazdi bebimde bugun 2.gun gecikmesinin olmadim hala ama cesaret edemiyorum o kadar negatiften sonra 🙈biraz daha bekliycem sanirim😞
Melekkkk deletedmom592 bende ilk bebeğimde düşük yaptım 5aylıktı ve üzerinden 9ay geçti okadar cok sewindimki iki çizgiyi görünce ama halada inanamıyorum inş sende hamişsindir
Melekkkk Halada adet olmadım 24 olmam gerekirken olmadım randevu aldım haftya kontrole gitcem ve çok istıyorum hamiş olmayı
deletedmom99 Evde yapilan gebelis testinin pozitifte yanlmasi cok düsuktur😀 hamilesin canmmm hayrli olsun gidip kan ver 😘
Frida Melekkkk çok iyi anlıyorum sizi, geçtiğimiz Temmuz ayında ben de 5 aylık kayıp yaşadım Aralık ayında doğum olacaktı... Aralık'ta tekrar hamile kaldım sürpriz oldu resmen şimdi 4 aylık oluyorum. Umarım sağlıcakla kavuşursunuz. 😍
GizemUlucan Hamiş bir anne daha katıldı aramıza 😍 Tebrikler canım hamilesin. O testlerde yanılma payı çok fazlaca düşük 😊 Bende evde test yaptım inanamadım sonra doktora gittim baktım ki kalbi bile atıyordu miniğimin 😊🤗
Melekkkk GizemUlucan hadi ya ee demek yeni anne adayı oluyorum 😍bende inşllah duyarım o tatlı kalp atışlarını
Melekkkk deletedmom99 inşallah ilk düşüğümden 9ay geçti ve hiç sorunumuzda yok sağlıkla ilgili 9aydan sonra bi umut oldu bana
DamlaatanPardn Melekkkk doktora gitmek için lütfen 1hafta bekle🙏🏼 Çok küçük olduğu için ultrasonda görünmüyor hemen olumsuz şeyler düşünüyor insan istemsizce. Hayırlı olur inşallah 🌸
Melekkkk DamlaatanPardn bende bekliyorum zaten olumsuz sözler duymamak için hayırlısı bakalım inşallh annesiyledir yawrum 😍
sare55 Melekkkk melekcim canim. saglik ocagi yakin degilmi kan versen. zaten hamileysen saglik ocagina kayit actirip sureci takip ettirmen gerekcek. ilk orayla basla bence. bir hafta bekleme. ben oyle yapmistim.
deletedmom99 Melekkkk masallah canmm rabbim bunu kucgnda sag etsin insallaah bende 6 ay once kaybettm ilk bebegmi smdi 12+6 tekrar hamileyim tek istegm sag saglim kavusmak