Ga0312 Sen daha çok başındasın bi düzene oturttuktan sonra çok kolay yapabilirsin emin ol. doktorların büyük bölümü şeker yüklemesi yapılması taraftarı. gebelik şekeri olup olmadığının tespiti için önemli bi test çünkü. yaptırmamak benim kişisel tercihimdi. ama dediğim gibi ben hamileliğim boyunca beslenmeme dikkat ettim, kan şekerini yükseltecek herşeyden mümkün olduğunca uzak durmaya çalıştım. her sabah açlık tokluk kan şekeri ölçümü yaptım, bebeğin gelişimi de normal düzeydeydi her şey normal seyretti çok şükür bi sorun olmadı. ama senin için en iyisini doktorun bilir çünkü gebelik şekerin varsa tespit edilmediyse ve beslenme düzenin gebelik şekerine uygun değilse bebek için tehlikeli olabilir.