CeylanAsena belli bi saatte yapıyorlar canım. aynı nasıl ki kan alırken de 11e kadar ya buda öyle. bende gittiğim de doktor randevu saatim 9.30du, doktor gönderiyor çünkü. muayene bile etmeden hemen yolladı saati geçmesin dedi. belki ondandır. bide uzun süre aç kalınca vücut insülin üretiyor bu yüzden de açlık değeri yüksek çıkabilir.