Esrntltrn ayyy inşallah gelir gerçekten dua ediyorum sana çünkü bende 40+ 0 im bugün ve hala gelmeye niyeti yok. Nisan gelmez senden dedi doktor . çatı muayenesi yaparken gelmişti çünkü bence o nisandi.neyse bugün kontrolum var bakalım ne dicek inşallah açıklık vardır sende bana dua ette artik doguralim😄