Kaderalisaridag yarın gidicem ınslalah guzelce araştırdım.konustum en az 1 saat boyunca bebeğin organlarını inceliyormus ayriyetten anneni troitlerine ve bobreklerine de bakıyormus... 5 dk cok az ya verilen para dünya kadar onlar başından savıyorlar bence gidip başhekimle falan konuşun saglik bakanlığına bildireceğim falan deyin