Ozlemkubra Merhaba kızlar doktor kontrolüm vardı 16*6yım doktor kontrolünde 17+3 çıktı. Ve muayne ederken kalbinde parlaklık var iyi nir perinataloğa git detaylı tarama için dedi. Neden olur yada geçiyor mu herhangi bir bilgisi olan var mı
Hcruyr Ozlemkubra başıma gelmedi ama okuduğum bilgilere göre genelde doğumdan önce kendi kendine geçiyormuş bu olay . Üzülüp kendini yıpratma. Bana ayrıntılı ultrasonda 20 haftalıkken yarık dudak denildi . Başta çok üzüldüm ama artık üzülmüyorum Rabbim beterinden sakınsın çaresiz dert değil . Hem bilemeyiz rabbim ol der olur neler okuyoruz burda ben ultrasonlarin kesin sonuç verdiğini düşünmüyorum. Yanılma payı var beşer şaşar sağlıcakla gelsinler inşallah dualasalim
ycllksa Ozlemkubra canım zaten 20 li küsür haftanda detaylıya girersin doktorun önerir 40 dk boyunca bebeği kontrol eder bakar doktor ve bu parlaklık kaç kişide duydum ve kapanıyor İçini ferah tut strese sakın girme düşünme parlaklığı vs
Semadefne35 Ozlemkubra korkulcak hiçbirşey yok tatlım banada aynısını söyleyip çocuk kardiyolojisine gönderdi gittim doğuma kadar yada doğumdan hemen sonra geçiyo önemli bişey değil dedi çoğu gebelerde görülüyomuş merak etme tatlım sorun yoktur bazen ultrasondan bile kaynaklanbiliyomuş
Kbr-8086 Bende de aynı haftalarda bağırsak parlaklığı görüldü ayrıntılı ultrasonla 15 günde bir bakıldı ama doktorum zamanla kapanabilir demişti şükür kapandı şu an 28. Haftadayin Bir arkadasimda da kalp parlaklığı görüldü onunda aynı şekilde hafta ilerledikçe kapandı hemen stres evham yapmayın bir perinatologla görüşün zamanla kapanır inşallah
Ozlemkubra İnşallah 1 ay sonra gidicem perinataloğa o zamana geçmiş olur diye umuyorum doktorum başta çok önemli bişey değil dedi ama hastanesinde ki doktoru da önermedi başka birkaç isim verdi onlara randevu bakıcam. İnternete bakınca hertürlü bilgi olduğu için Down sendromu yada kalp rahatsızlığı yazmışlar moralimide bozmak istemiyorum ikili tarama yaptırdım temiz çıktı onda da çünkü. İnşallah dediğiniz gibi olur doğuma kadar geçer
Cnsgizem Ozlemkubra canım benim bebeğimede detaylı da kalbinde parlaklık var dediler. Kendi doktorum çok önemli değil dedi kendisi takip ediyo. Down sendromlu cocklarada olabiliyormuş bu parlaklık ama onun için önce burun kemiğine ense kalınlığına yani diğer belirtiler varmı ona bakıyorlar eğer yoksa hiç Bi belirti sıkıntı olmaz Allahn izniyle hem 2 li taramanda temiz çıkmış çok önemli bişey olsaydı doktorun söylerdi hiç sıkma canını
Ozlemkubra Semadefne35 kalıcı bir rahatsızlık olmasın inşallah dediğiniz gibidir Doğurana kadar şüpheli olacak maalesef
Semadefne35 Ozlemkubra hayr canm şüpheli bi durum olmuyo çok kafanı karıştırcaksa çocuk kardiyolojisi bul bence hemen git görün 24. Haftaya kadr gitmelisin ama yksa organlar büyüdüğü için ney göremiyolar
Ozlemkubra Cnsgizem ikili tarama yaptırdık sonuçdüşük ihtimal olarak çıktı yani yok dedi doktorum dünde gördük ultrasonda hem çok hareketliydi her gittiğimizde kalp atımıda hep normal çıkıyor. Bilmiyorum ya görümcemin bebeğinde kalp rahatsızlığı var ve yine doktorum farketti allah korusun kötü düşünmek istemiyorum
Bebikom_ Ozlemkubra bizimde başından beri var kalbinde parlaklık ikili dörtlü hepsi temiz çıktı. Perinotolojide ciddi birsey degil kaybolur leke sadece dedı. 29 haftaya girdik hala geçmemiş. Devlet hastanesinden randevu al dedı doktorumuz cocuk doktoru ıcın. Haftaya kardıolojıye gıdıp kalp eko baktırıcaz. Korkuyorum bende inşallah geçici birseydir
Ozlemkubra Bebikom_ inşallah kalıcı bir rahatsızlık değildir bu parlaklık. Sizde içinizi ferah tutun doğuma kadar geçsin diye düşüneliö
Sirin1904boyaci Bebikom_ bnde gitmiştim detayliya da girdim ordada parlaklık gördüler şimdi geçti mi bilmiyorum en son Aralık'ta gittim var dediler hâlâ cuma günü gidicegim bakalım
Tuos2306 Ozlemkubra merhaba canım benimde aynı şey oldu. Haftalarımı ziyan ettim diyebilirim. Bana doktorum fetal eko çektir demişti çok şkür ekoda birşey çıkmamıştı herşey yolundaydı. Sende için rahat etsin istersen fetal eko çektir. Bebeğin kalbi detaylı inceleyip bir skıntı varmı yok mu diye bakıyorlar
Fatma29 Ozlemkubra ya bakma sen onlara. Ben devlette ultrasonda kalbinde beyazlık bar dedi bizi korkuttu özel de başka.doktora başladık beyazlık diye bisey olamaz öyle bir tabir yok dedi ve çok şükür rabbime hiç bisey çıkmadı
Ozlemkubra Fatma29 cuma günü devlete ramdevu aldım birde oraya gidicem oda perinataloğa gönderir mi merak ettim aynı şeyleri der mi
Fatma29 Ozlemkubra zannetmiyorum sen parlaklığı söyleme hiç direk detaylıya gir o varsa görür zaten ama sen bisey soyleme
duygusm Ozlemkubra Bunu çok söylüyorlar. Bizde de doktor bir odak görmüştü. Çocuk kardiyolojisi profesöründen randevu aldım, fetal eko çekildi, patolojik bir durum olmadığını söyledi. Büyük ihtimalle sorun yoktur, üzülmeyin.
hunilimom Ozlemkubra merhaba benim kızımda da demişlerdi hem kalbinde hem bağırsağında büyüyünce geçiyor suku r geçti doğdu 8 aylık bile oldu için o ferah tut