Dilanmuhammed14 Sinem92 ben yurt dışındayım aynısından bula bilirmiyim bilmiyorum doktoruma sormam lazım ❤️
Canan9627 Dilanmuhammed14 35+2yim bndede var mide şurubu yazmıştı doktorum onu kullanıyorum renie ismi birebir mideme
Yasmin1 Dilanmuhammed14 benimde şuan çok yanıyor. Sakız çiğniyorum Sanki rahatlatıyor gibi saat kaç olmuş uyuyamıyorum 😣
Cengizenhar2020 Dilan3eymenn Sütüm kalmadı😓 şuan evin içinde dört donuym mode yanması karin ağrısı ben smdiden uykuya hasret kaldim🙄😀🤦♀️
Cengizenhar2020 Dilanmuhammed14 Valla tavsiyem olsa kndime de uygulucm canimm . Şuan evin içinde dört donuym mode yanması karin ağrısı 🙄
Mekamu Her gece yatmadan önce gaviscon maalesef 2.şurup bitti artık 3e geçeceğim.. Bazı geceler uyanıp birkaç kere içebiliyorum..
Dilan3eymenn Cengizenhar2020 sakız varmı peki cine rahatlarsin bende uyuyamuyorum 😶🙄bide kramp vurmuş ayaklarıma kalçama Rabbim yardımcimiz olsun inş 🙏yakın olsan süt verirdim sana sıcak hemde 😊
Cengizenhar2020 Dilan3eymenn Ay canım Sağol vermiş kadar oldun 😘 maalesef sakızca yok fazla cignemedim için evde fazla bulunmaz ay hiç deme zaten o ayak ağrılarını krmplrani felan 😀
Gmzzz Ben oğlumun midemde mangal yaktığına yemin edebilirim ama ispatlayamam 😂😂😂 Gülüyorum falan da çom kötü bi durum saat gece 04.25 sabah işe uyanacam ama mide yanmasından uyuyamıyorum
Yenianne65 Dilanmuhammed14 beni mahvetti yanmalar bu saatte o yüzden uyanığım dayanamıyorum artık ağladım ağlicam
Prens_annesiyim Dilanmuhammed14 beni rahatlatan tek şey ılık süte 1 tatlı kaşığı bal karıştır yavaş yavaş iç 5 dj sonra geçiyor