Gazel0606 randevusuzu gidip doktordan sira bulmak zor olur diye dusunuyorum canim yani kadin dogumdan bide 23 aylik kziim var en azindan ondan cikarim perinatolog ortalama sira ne zman grlicekse o civarda hastneye girerim geri ikisindede sira beklemem zor olur n azindan birinde beklerim bari kizim la zor olur yani sonucda cocuk durdan anlamiyo kalabaligi sevmiyo