Benim eşimde de sinir problemi vardı, bir şey sormaya çekinirdim, korkardım v.s sürekli kavga ederdik. En sonunda hastasın sen tedavi ol ya da ben yokum dedim. Gitti doktora ilaç kullanmaya başladı, ilacı kısa süre içersinde bıraksa da kendisini kontrol etmeyi öğrendi. Uzun süredir tartışmıyoruz. Önemli olan kabul etmeleri