Bes 6 yıllık evlıyım kocam normalde melek gbı bı ınsanken sınırle zamanında bırsey kırma hastalıgı var bes tane telefon rahat kırmıstır bu zmana kdar sonradan pısman oluyo ozur dılıyo ama yıne cabuk sınırlenıo hemen degısık hallere grııyor en son telefon kırdgnda anneme gttm bı ay gelmedım cok pısmanım aklım basıma geldı dun yıne ufacık bı tartısmada tepsi kırdı suan konusmuyorum bu adamla omur gecermi bırde ıkıncı cocuguma hamıleyım ne slaakmşım bu adamdan bı cocuk daha yaptım enınde sonunda bosanıcaz yada ben sınır hastası olacagım😢😢