Benim de sağ böbreğimde ağrı vardı ayağada kaldırmıyordu yürüyemiyordum o ağrıdan bile nefes alırken batıyordu bi öksürme bi hapşurma falan olduğunda baya ağrırdı doktora gittik ultrosonla baktı büyüme var dedi bebeğe zarar vermeyecek antibiyotik verdi öyle hafifledi hala var ama o kadar çok değil 31 haftada başladı şuan 33 haftalığım ihmal etme mutlaka gözük doktora acil şifalar 🙏🏼