Tam olarak nasıl bir ağrı ve tam nerenizde seka tarafa doğru mu. Benim de sol tarafımda sancı var özellikle hareket ederken bacağımı lavaboya filan kaldırırken. Benim midemle kasığım arasında. Hafif dışa doğru. Ama gaz sancısı mı böbrek mi ayırt edemiyorum. Geçen doktora söyledim önemsemedi bebek rahim iyi dedi