Merveceee biz de 35+0’ız. Bugün doktor 3.400 gr olmuş, baya kilo almış dedi. Haftasından önde gitmiş, geçen hafta haftasıyla uyumluydu. Normal doğum bekliyoruz kısmet olursa. Doktor 37. hafta gibi ben geliyorum diyebilir dedi. Hayırlısı artık, sağlıkla gelsin yeter. İri bebek olması da bir risk.