Dilaylay1 Kendimi ilk defa böyle hissediyorum 5 haftalık ama ayakta duracak halim yok öyle bir halsizlik var ki yemek yapayım dedim yapamadım sizde böyle misiniz arkadaşlar merak ediyorum 😔😔
Anneoluyorum09 Dilaylay1 ay canım benim bende de öyle oluyordu şimdi çok enerjiğim maşallah ama ara ara agrılarım oluyor 😌
Bus_ak18 Dilaylay1 bende 6 haftalık aynı öyleyim. Bugun biraz iş göreym dedim öldüm bittim😐 hâlâ kendime gelemedim
Dilaylay1 mlsmrtgll Sende mi öylesin ah kolaylık diliyorum bize resmen akşam yemeğini yapmadım baş ağrım Hamile değilken hiç olmazdı şimdi başımda ağrıyor 😢😢
mlsmrtgll Dilaylay1 bende öyleyim işteyken uykum geliyor yemekten sonra uykum geliyor sürekli uykum geliyor sabah yataktan kalmaya direniyorum 😂 mal gibi dolanıyorum ortalıkta
Dilaylay1 mlsmrtgll aynıyız resmen ☺️☺️ Ah ya zaman hemencik geçsin istiyor insan her şey zor geliyor şuan
Dilaylay1 Bus_ak18 Hayırlı olsun gerekirse bu dönemde babalar iş yapacak olacak gibi değil kendimi ilk defa bu kadar işten korkar gördüm be değişik durummuş 😟
Bus_ak18 Dilaylay1 eşimde yoğun çalısıyo bugun izin günüydü ama dinlenmek istedi onada bsy diyemedim ama o kadar yoruldum ki. Normalde gördüğüm işin çeyreğini görmedim oysaki. Rabbime hoş varsın amacımız isyan etmek değil ama 30lu haftadakilere Allah yardım etsin o göbekle valla zor🙄
Snmdnz Dilaylay1 bende ilk uc ay oyleydim canm ama ilk gebelikte boyle degildi ikincide oyleydi sonra duzeldi cok sukur