Bizincirgiller Zuhraa bende kız olduğunu öğrendiğimde ona hiç doktora bile gittim demeden kız tacı ayakkabısı ve çorabı alıp sana hediye aldım dedim verdim hemen açtı bunlar ne yaa dedi sonra aklına geldi” kız mı olacak şimdi “diye bende evet dedim 😊
gozdevebebegi Zuhraa doktora hep esimle gittigim icin ikimiz herseyi ayni anda ogreniyoruz :) ailemede daha sonra soylememistim. Cinsiyet partisi tarzi birsey isterdim fakat benim kendi ailem sehir disinda olduklari icin 3, 4 kisiye de gereksiz gordum ☺️
Zuhraa gozdevebebegi benimkiler de dışarda o yuzden parti istemedim. Eşime supriz olsun istiyordum ama umdugum gibi olmiycak sanırım
Humi Zuhraa esim hep yanimdaydi her muayenede. Etrafimdakilerede normal soyledim ben sevmem cok oyle seyleri dan dun gelisi guzel ahhaha
Milena92 Zuhraa iyi demişsin canım bizde de daha çocuk haberini verir vermez babasının adını koyalım diye baskı yaptılar bende direk ben kimseden olmayan bir isim koyucam dedim ablasıda Bn koyarım babamın ismini dedi bende koy o zaman dedim daha ortada damat yok aklı sıra fiştekliyo ortalığı 🤣
Zuhraa Ayy iyi demissin🤣 ben bide abisine dedim doğur koy diye benim çocuğum benim istedigim isim olmali kusura bakmasinlar😅