Zuhraa bizim doktor pat diye büyük ihtimal kız dedi eşimde vardı ama erken olduğu için kesinleşsin diye 16. Haftayı bekledim bu hafta gidicem doktora tekrardan aslında aileleri toplayıp eşimede o ortamda söylemek sürpriz yapmak istiyordum ama sağolsun görümcem ne gerek var bence yapma tek başına zaten zor olur diyip durdu hevesimi kaçırdı doktorda direk söyleyince bilmiyorum hevesim içimde kaldı resmen 😔😔 daha ailelere bişey demedik