3MelekAnnesiiii Merhabalar, insan hamileyken kilo alir ben hamileligimden beri 3 kilo verdim normalmidir?
nurcakir58 3MelekAnnesiiii bugün bende gittim 11, haftayim 2kilo vermişim hiç bı seybyiyemiyorum ne kendi yaptigimi ne milletin yaptığını migdem çok bulaniyo kusma yok ama yiyemiyorum
3MelekAnnesiiii hilal_yener bu aksam ustu kontrolum vardi ama sormayi unuttum. Buraya danismak istedim bidahaki kontrolum 1 ay sonra ama yarin arar ogrenirim olmadi
Duyguali 3MelekAnnesiiii o kadar hızlı alacağınız bir dönem olacak ki siz bile ne ara bu kadar aldım diyeceksiniz. Ben 43 kilo ile hamile kaldım çok yedim ilk haftalar almadım. 19 20 de 5 kilo aniden aldım
3MelekAnnesiiii Mom46 almayim ya iyi boyle😂 ilk hamileligimde 25 almistim o yuzden korkuyorum acikcasi kilo almaktan heleki bu bogazla yinede tesekkurler yanitlariniz icin🥰
3MelekAnnesiiii Mom46 ozaman normal, zaten bebisim saglikla buyumeye devam ediomus bayada aktief kendisi yerinde pek durmadi bugun iyi olsunda kilo alim almayim farketmio
Fuliaa90 Bende suan veriyorum . Aslında özel birsey yapmıyorum . Zaten biraz kilolu hamile kalmıştım . Sadece gereksiz zararlı şeyleri yemediğim için sanırım böyle .
3MelekAnnesiiii nurcakir58 bende 3 kilo vermisim henuz 3 aylik ama bende asiri istah var ilk hamileligimde tam terse hic bisey yiyemiodum doguma kadar hergun kusmustum ve cok kilo almistim bunda da boyle. Bakalim belki sonra gelirse kilocuklar oda olabilir
Fuliaa90 3MelekAnnesiiii 6+5 yanı normal yemek yıyorum hergün ceviz yiyorum sadece hamıle olduğumu bilmedigim için son zamanlarda abur cubur cok yemıstım. Tabi onları kesıp suyuda duzenlı ıcınce ödemde gitti diye düsünüyorum .
Esma_korpinar 3MelekAnnesiiii 33+6 hamile kaldigim kiloya ulastim ama hala cok istahsizim yine zayiflarim diye dusunuyorum cunku bebegin suyu kilosu derken gider yani