Ozlemdmn Mororkide umarım babasının aldı güzeldir bari ya sevmiyorum ben aile ismi galan yok ama koca isteyincede yok denemiyor 🙃
Mororkide Ozlemdmn hüseyin adı ıstemıyorum valla guzelde olsa kendısınede dedım ıllakı olcak dedı hep hüseyın napıyo derdı kızınca sımdı ogluşum napıyo dıyo ısım dıyemıyo 😂🤣azdaha ısrar ederse gıdıp kayınbabamın yuzune dıycem koymak ıstemıyom adını dıye🤣
Ozlemdmn Selinglr canım su içme işini artır ben kabızlıkla böyle başa çıkıyorum illa oluyor ama ne kadar su içersen o kadar azalıyor
Ozlemdmn purplemallow28 çatı ağrısı kaç aylıksın canım bel okey mide okey hepimizde var ama çatı son aylar oluyor demi
Ozlemdmn Minikaa ay takma tatlım emzirirken dikkat edersin gider hepsi hamilelikte çok kısamıyorsun maalesef
Ceylann12 Ozlemdmn hiç bilmiyorum resmen aynayı çok seven ben şuan bakamıyorum sivilcelerden ilaç da kullanamıyorum umarım geçer iz kalmaz
_zehra_ En sevdiğim karnımın büyümesi, kızıma alışveriş yapmak,tekmelerini hissetmek , şımartılmak😂😂 zorlandığım bel ve kasık ağrısı, evin merdivenleri ,uykusuzluk🤪
Ozlemdmn Esnn o da hepimizde var özellikle gece tatlım valla ona yapacak pek birşey tok maalesef ben 24 haftalık oldum her geçen zaman artıyor kanama ile beraber ama normalmiş işte 😔
Ozlemdmn Mororkide 😂😂😂ay. Konuş ya içine sinmesi önemli yani neden bu takıntı anlamıyom sen güzel bir isim bul sürekli omçnu söyle belki vazgeçer 😍😍
Ozlemdmn ebrucetin bebeğin. Kilosu iyiyse yapısal tatlım çok takılma en azından iyi tarafı doğumdan sonra vermek için ekstra uğraşmıycan 🥰
Ozlemdmn Ceylann12 oynama tatlım geçer ben araştırdım geçiyor çatlak geçmiyor yüzünü dove veya gar sabun ile yıka olur mu
Mororkide Ozlemdmn zerre kadar sinmiyo içime zaten bılıyoda kendısı ınadına yapıyo bana ıyı bı kavga ıstıyo benden
Dkktlbsra Ozlemdmn bel ağrısı yürürken veya iş yaparken özellikle biraz zorluyor ama hamd olsun yinede güzel😍
Ozlemdmn ddenizc yinede auniçmeui ihmal etme tatlım çok sinir bozucu özellikle gece saat başı kalk git zaten zor dalıyoruz uykuya ama bebeğimiz için değer 🙃🥰
bilaloguzunannesi Ozlemdmn kiloyu takmıyorum doğumdan sonra diyetisyene gitmem gerek çünkü gelinlik giyip dış çekim yaptırıcaz ❤ zorlandığım kısımda sürekli sağ sol yatmaktan kemiklerim ağrıyor 😊
Ozlemdmn bilaloguzunannesi o zaman diyetisyenin önerdiklerini birleşe paylaş tatlım bende çok kilo aldım 🥰