Tgbanne Hadi biraz silkelenelim , canlanalım , kendimize gelelim 🙏🏻🤩🥳 Nerde bebiş bekleyen kızlar 🙏🏻 Hadi herkes pozitif olsun 😇 iyi düşünelim iyi şeyler yaşayalım 🥰
DilekBodurr Tgbanne bu ara o kadar negatifim ki anlatamam her şeye ağlar oldum 😊 normale dönmem gerekirken sanki daha da duygusallaşıyorum 😂
Yaseminturan_ DilekBodurr aynı ben özellikle bugün 🤦🏻♀️Anlamadım noldu acayip bir ağlama isteği ,geçer inşAllah🌸
Marryy Tgbanne ayyy çok berbat birşey her adetim yaklaştığında kendimi hamile gibi hissederdim hele ki birkaç gün gecikince 😂 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻şuan 16 Haftalık hamileyim
Tgbanne Tugbakarciga sadece ay bugün hamilemiyim, bnde bu belirti var mı yok mu diye kafa takıyodum , böyle bişey yazayım da neşeli olalım diye paylaştım
Yaseminturan_ Tgbanne ayy varya bugün de acayip gergin ve negatifim her seye ağlayasım vardı ama tebessüm ettirdin 🌸
Tugbakarciga Tgbanne bende 10 ay bekledim miniğimi. Şimdi 24 haftalık olduk bile çok şükür.Kafaya taktığınız sürece gelmiyo sıpalar.
Tgbanne Yaseminturan_ bnde de var o yüzden takmayalım , hadi elini yüzünü yıka kendimize gelelim , sende mutlu ol , sende eğlen , senin de yüzün gülsün bakim 🥰🤩😍