Serenty çevreye hiç kulak asmayın derim ne yaparsak yapalım hep soylicek bişey bulurlar. Benim tek istediğim herhangi bir sorun yoksa doğal doğum olması yoksa doğum şekline takılmıyorum ama doktorlara güvenemiyor insan işte bende kolaya a kaçıyor diye düşünüyorum çünkü her hastane ve her doktor gerçekten normal doğumu desteklemiyor bu süreçte o kadar iyi araştırdım ki. Yapılabilecek en iyi şey ikinci bir görüş almak başka yapacak bişi yok, sağlıkla gelsin hepsi 😊🤲🏻🤲🏻