Merhaba arkadaşlar 35+4 günlük hamileyim bugün kontrolden geldim 51 cm 2700 gr dedi. Normal doğum istediğim için çatı muayenesi yaptı ve çatın normal doğum için uygun değil dedi 10 cm açıkla gelse dahi kesi çok atılır bebeğin başı çok zor çıkar ilerideki cinsel hayatını da çok etkiler yine de sen karar ver haftaya kadar dedi ama çok sancı çekipte bebeğin başı çıkmazsa acil sezeryan a da alınabilirsin dedi. Allak bullak oldum kafam karıştı 🙄 ablamı arayıp onunla konuştum üç sezaryen yapmış biri olarak. Tanıdığı bir kişi böyle normal diye çok ısrar edip makata kadar kesi atılmış bence ısrar etme dedi. Başına böyle bişi gelen var mı doktorun böyle diyip normal doğurduğu ya da çatı muayenesinde neler dediler biraz fikir verirseniz çok sevinirim 🥺