1994ozg Allah razı olsun Allah kimseye yaşatmasın ondan sonra Bu kız beni tüketti ilk hamile olduğumu öğrendiğimde dış gebelik dediler meğer rahmim tersmiş o bitti kanamam oldu hastanede yattım o bitti diş ağrım başladı bi hafta kafamı duvarlara vurdum sonra çektiler o bitti plesanta previa dediler o düzeldi bebeğin böbreklerinde genişleme var dediler hanımefendi meğer çişini yapmamış o bitti kordonu boynuna ve eline dolamış dediler onu da açtı şimdi de kilo almıyo benim tansiyonum fırlıyo ödemim oluştu enfeksiyonum hiç geçmiyor suyu az kordonu kendine bilezik ve kolye yapmıştı dert üstüne dert çektim ama bu hafta gittim herşey yoluna girmiş o kadar sıkıntıya rağmen beni bırakmadı demekki bu dünyadan yiyecek ekmeği varmış bu bebeğimden önce de bir kürtajım vardı çok sıkıntılı günler geçirdim ama şimdi çok şükür yoluna girdi herşey 31 haftalığız artık size de çok geçmiş olsun umarım sizde iyisinizdir