Allah sabır versin, geçmiş olsun. Benimde 2 gün önce müthiş bir kanamam oldu sanki bardakla lan dökmüşçesine ama ağrı sızı birşey yok progestan da kullanıyorum 6+4m. Doktoru aradım devam etmiyorsa kanama gelmene gerek yok dedi etmiyordu bakalım hayırlısı cumartesi randevum var dilerim ki duruyordur .