Ozgegoktug92 Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim allah nasip ederse oğlum olacak ve ismide Göktuğ ❤️ Sizler ne düşündünüz ? Halen karar veremeyenlere de fikir olsun 🤗
Meryemoz Ozgegoktug92 4 yasindaki oglumun ismi selim bir oglum daha olacak ismini ruyamda gordum Kerim🥰
Demetsener Ozgegoktug92 orası öyle de içime sinen bi isim bulamıyorum😂 erkek olursa ne koyarım düşünmemiştim hep kız ismi düşünmüştüm 😂😂
nilly Meryemoz Kerim ismi tek kullanılamaz diye biliyorum ben canım ama sen daha dini konuları anlayan hoca gibi birine sor istersen. Allahın sıfatlarından olan isimlerin tek konulmaması gerekliymiş. Abdulsamet Abdülkerim gibi...
gmzee_90 Ozgegoktug92 21+5 teyiz bizde. Oğlumun adı Aybars Yekta babası istedi bende severek kabul ettim😊
Snglkmlalp Ozgegoktug92 26+4 ama biz hala karar veremedik. İlk oğlumun adı Alperen. Bu bebeğime de egemen istedim ama eşim istemiyor. Şimdilik belli değil🤔