Duymadım bilmiyorum falan şeklinde yazanlara inanamıyorum aylardır dünya virüs yuzunden kaos halinde ve bu aptal virüs sürekli evrim geçiriyo . Çok korkuyorum bende sanırım yapabileceklerimiz dışarda maske takamak alkol bazlı ıslak mendil yada su sabun kullanmak avm vb yerlden uzak durmak .