Derymete sonsuzmasalim Bende 16 haftalık hamileyim cinsiyeti daha öğrenmedim yarın gidicem doktora 2,5 yaşında oğlum var 2 li testim riskli çıktı amniyosentez istedi doktor ne yapıcağımı kara kara düşünüyorum🙄
Yeliz1905 sonsuzmasalim biz 16 haftalıgız kız gıbı dedi doktor en son 15 haftada . 3 lü taramam var 10 gun sonra cinsiyette net olur ozmana 😍
1cicek bende 13+3 teym ama hala mide bulantisi kasik agrisi devam 3. hamileligm digerlernde bukadr olmamstm sanki yaslandmmi ne😂bizde yarn gidicez insallah ogrenrz
sonsuzmasalim 1cicek aynen bende öyleyim hemen geçsin vakit istiyorum 🙏🏽 karın büyüdükçe daha da zor olacak🤭
tambirminnos sonsuzmasalim inşallah ya aynen şimdi zaten zorlanıyorum rahatlığa alısınca daha zor oluyor 😁 sizin planlayarak mı oldu peki